Hyppää sisältöön

As. Oy Kuusmiehentie 66

Asunto-osakeyhtiö Kuusmiehentie 66 sijaitsee kauniilla ja vehreällä paikalla Helsingin Paloheinässä. Kattokeskus toteutti kaikkiin rivitaloyhtiön kolmeen taloon kokonaisvaltaisen kattoremontin. Luottamus syntyi jo ensimmäisessä urakkaneuvottelussa ja kantoi aina remontin loppuun saakka. Kattokeskuksen suoraselkäinen ja rehti toiminta takasi sen, että koko taloyhtiö on toteutukseen hyvin tyytyväinen.

Katso video asiakaskokemuksesta yläpuolelta. Video ei näy jos evästeitä ei ole hyväksytty. Voit katsoa videon myös youtube-kanavaltamme.

Kolmessa rivitalossa on yhteensä kahdeksan asuntoa. Talot valmistuivat vuonna 1983. Ennen remonttia iäkkäät, alkuperäiset katot alkoivat jo olla käyttöikänsä loppupäässä.

– Olimme havainneet jo pieniä vuotoja. Halusimme teettää kokonaisvaltaisen kattoremontin täällä Paloheinässä Helsingissä, kertoo taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja Markku Lansola.

Luottamus syntyi jo ensimmäisessä urakkaneuvottelussa

Kattoremontin toteuttajaksi valikoitui Kattokeskus. Kokonaisvaltaiseen remonttiin kuuluivat myös kattoturvatuotteet, syöksytorvet ja vesikourut, kattosillat sekä talojen päätyihin tulleet tikkaat. Materiaaliksi valittiin Ormaxin kattotiili. Remontoitavaa kattopinta-alaa oli yhteensä 1 100 neliötä.

– Luottamus Kattokeskukseen syntyi ensimmäisessä urakkaneuvottelussa. Kyllä se sitten kutinsa myös piti. Heti alusta asti tuntui jotenkin siltä, että voimme luottaa heihin ja että tässä mennään avoimesti ja selkeästi eteenpäin, Lansola muistelee.

”Tiimi oli hitsautunut hyvin yhteen”

Kattokeskuksen asennustiimin toimintaa Lansola kuvailee erinomaiseksi. Asentajat olivat hyvin sosiaalisia ja mukavia. Kaikkien asukkaiden oli helppo tulla heidän kanssaan toimeen. Talon asukkaat ja esimerkiksi lasten turvallisuus otettiin myös hyvin huomioon – pihat siivottiin aina työpäivän päätteeksi huolella.

– Tiimi oli hitsautunut hyvin yhteen ja heistä näki, että he olivat tehneet tätä ennenkin. Kaikilla oli tarkasti oma paikkansa. Heidän työtään oli ilo katsella, koska jokainen tuntui tietävän oman työtehtävänsä ja työ eteni erittäin ripeästi, Lansola kuvailee.

– Kavereiden joukossa oli yksi tällainen nokkamies, jonka kanssa kävimme aina asioita läpi, jos jotakin ilmeni puolin tai toisin. Siten asiat saatiin menemään sujuvasti, Lansola jatkaa.

Rehti ja suoraselkäinen toimija

Valmista tiilikattoa katsellessaan Lansola toteaa lopputuloksen näyttävän hyvältä. Hänen mukaansa myös kaikki muutkin taloyhtiön asukkaat ovat hyvin tyytyväisiä lopputulokseen. Aiemmin vaivanneet tuuletukseen ja kondensaatiovesiin liittyvät ongelmat poistuivat kokonaisuudessaan vanhan katon mukana. Erityistä kiitosta Kattokeskus saa siitä, miten kattoremontti Helsingissä sujui. Kaikki asiat hoidettiin selkeästi ja läpinäkyvästi alusta loppuun asti.

– Emme saaneet Kattokeskukselta esimerkiksi mitään yllättäviä laskuja lisätöistä. Se oli positiivinen yllätys. Sen takia erittäin tärkeää onkin juuri avoimuus ja se, että asiat käydään yhdessä läpi ennen kuin aletaan tehdä, Lansola painottaa.

– Näin asiakkaana ja taloyhtiön hallituksen puheenjohtajana voin sanoa, että olen erittäin tyytyväinen Kattokeskuksen toimintaan. Saimme sitä mitä tilasimme. Kattokeskuksesta muodostunut kuva on mielestäni erinomaisen hyvä – hyvin rehti ja suoraselkäinen. Maksamme lasku oli varsin kohtuullinen. Olemme erittäin tyytyväisiä tähän investointiin, Lansola kuvailee.

Search